Toppendag på sjön!

nu är jag hemma igen, puhh..
är hur trött som helst, ska packa klart det sista för falsterbo, hämta alkoholen och sen lägga mig och sova faktiskt.
idag har jag, jeff och hans morfar vart ute på sjön hela dagen. var uppe redan vid åtta, blev upphämtade vid 9 och var väl på sjön runt 10. kom hem till jeff vid 5 och sen åkte jag hem, så nu har jag precis ätit grillat med familjen. har inte vart hemma sen i fredags ju så ganska skönt att va hemma ikväll.

har iaf haft en toppendag med grillning, massa sol&bad, water ski och mycket mys! (:
nu är jag utan jeffen till lördag och sen åker han till Göteborg i en vecka.

hörs senare ikväll








jag älskar dig!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah nej de har jag verkligen inte :)

2010-07-05 @ 22:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0