uhuuuu jobbigt

vaknade ganska tidigt av denna olidliga värme, jag klagar inte på dagarna men nätterna är fan hemska.
idag vet jag inte vad som händer, skulle åkt med mamma o pappa till hätte för lite sol&bad men väntar på att filippa ska vakna så vi kan åka.
annars är det inget planerat, inte på hela veckan. ååh ja kommer krypa på väggarna alltså!

saknar jeff som fan, vill inte, och kan inte va utan honom.
KOM HEM!

...

känner mig lite nere idag av nån lustig anledning, vet inte om det beror på att jag börjar jobba nästa vecka och har lite lätt ångest om man säger så. 3e året irad jag jobbar på sommaren, och detta är mitt sista sommarlov. då borde man få va ledig.. aja en gladare Ida när lönen kommer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0