Falsterbo 2010

tänkte bara säga att jag lever och att jag har haft så otroligt jävla bra nere i falsterbo! träffat massa härligt folk, solat&badat, festat nätterna långa, nattbad och allt man kan tänka sig. som jag alltid sagt, man får inte en bild av falsterbo förrän man själv vart där. charlotte min älskade tvilling och filippa har gjort dagarna oförglömliga. minnen man bara skrattar åt i efterhand haha.
det finns så mycket att berätta men lägger mest in bilder och sen kan ni få en sumering av veckan sen! (:
TACK ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR FÖR DE HÄR DAGARNA! FALSTERBO 2010, oförglömligt <3






































Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer din söta blus ifrån :)?

2010-07-12 @ 21:54:27
Postat av: Anonym

du menar den blommiga? :) den är tyvärr inte min så kan inte svara på de :/

2010-07-12 @ 23:51:59
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej :/ men den var riktigt fin! :)

2010-07-15 @ 20:00:32
Postat av: Anonym

tack så mkt! :) vem är det som frågar? :)

2010-07-15 @ 21:14:53
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0