Yeeeeeeees (y)

godmorgon!
shalaaa jag har hittat mina nycklar, alla mina VIKTIGA nycklar. kom på att dom kunde ligga i stallet och se där, det gjorde dom.
har vart med mamma på ica en sväng oxå. var i behov av lite nya bra-att-ha-saker, krämer och sånt smått.

nu ska jag fortsätta ha en lugn och mysig dag, ute spöregnar det & då är det extra skönt att krypa ner i sängen och läsa en bra tidning. kom och tänka på min fina jeff som är ute i detta väder i Nrkpg och bär sängar efter sportscampen haha, tror att någon kommer vara lite grinig ikväll ;)




mamma har just beställt en hel drös med kläder från H&M oxå, wohoo.
happyface

Kommentarer
Postat av: Linda

haha! Du hittade nycklarna till slut? BRA JOBBAT!

2010-07-25 @ 22:47:54
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0