bitterfittan talar ut ;)

jaha, det är lördagkväll och det är studenthelg. igårkväll hände inte ett skit, satt med några vänner och tog det lugnt typ och ikväll har jag svinont i huvudet och halsen. kul. jag vill ha åldern inne för att gå ut, det börjar bli riktigt dåligt med hemmafester här faktiskt.

imon åker min finaste ögonsten till göteborg och jag kan säga att det var ett svårt beslut om jag skulle rida för sista gången eller inte idag. men hoppade över det faktiskt, skulle bara kännas mer jobbigt om det inte gick bra. får se om jag hinner rida ut en sväng imonbitti innan hon åker, usch ja kommer inte klara detta!

har stalljouren hela dagen imon, sen ska jag träffa min jeff. är inne i en period då jag inte orkar så mycket. vet inte vad som är fel haha
men blir nog lugnt hela helgen lång, eller helg kanske var fel ord. det är ju helg hela sommarlovet nu.

jag ska sluta klaga och krypa ner i soffan och slå på en film!
tror jag behöver va ensam ett tag nu. mycket som snurrar i huvudet.. på tal om snurra i huvudet så bjöd precis bror mig på en äckligt stark Fishn'myfriend-shot elr va fan de heter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0