Borta bra men hemma bäst

Godmorgon!

Vaknade upp hos min finaste pojk idag, min klass är i London fortfarande så blir nog ingen skola för mig idag.
Har dock lite jag måste ta igen, men det får väl bli under sommarlovet, för har inte direkt pluggat under semestern.
Kan tala om att resan har vart huuur bra som helst, 30 grader i skuggan och stekande sol varje dag. Helt underbart! :) Massa goda drinkar vid poolen, shopping, utgång, havet, maten och allt är helt sjukt bra. Vill bara tillbaks NU. Vi åkte ju väldigt tidigt iår så det var inte alls sådär fuktig värme som det kan va därför är jag faktiskt inte jättebrun. Har nåt att skylla på :-)

Jag har sommarlov nu, det känns sjukt! Men om man kollar ut genom fönstret kan man ju tro det är sportlov vi har.
Sån enorm kontrast att komma hem från ett solsäkert Turkiet till ett kallt och regningt tranås.
aja, ja ska inte klaga för ja har haft en superbra vecka och snart kommer lite bilder, tror ja måste installera om kameraprogrammet på datorn först bara.
Känns rätt skönt att va hemma faktiskt, imon blir det väl lite avslutning med klassen och på lördag är det studentuppvaktning som gäller. Måste ta tag i att plugga det sista oxå. Sen är jag friii!


Hoppas allt är bra med er, min uppdatering har ju inte varit den bästa som ni kanske förstår men ja tänkte berätta lite mer ingående om resan när jag lagt upp bilderna.


Puss o kram / i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0