det ni inte vet!

bara för att jag är så uttråkad och inte vill sova så tänkte jag berätta 5 saker ni inte visste om mig;

1. har sjuka tvångstankar, speciellt när det gäller siffror. svårt att förklara men jag räknar ofta när jag gör något och så måste det bli jämt, sen ska saker och ting börja och sluta på vänster om man t.ex. räknar fotsteg. haha låter psykiskt stört.

2. jag sprang Göteborgsvarvet för några år sen och hamnade faktiskt på en 25:e plats av typ 500. Stolt tjej!

3. när jag är sådär överdrivet lycklig händer det nåt i magen, det gör att jag typ inte kan prata och bara ler med hela ansiktet.

4. jag är en riktig sportfåne, har i hela mitt liv älskat alla typer av sporter och är uppvuxen bland sportnördar.

5. är en riktigt tönt när de kommer till kärlek, romantisk är ett passande ord för mig. sånt som skapar minnen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0