en uttråkad ida

är redan så otroligt uttråkad. ja vet inte hur ja ska klara detta sommarlovet utan häst. det kommer bara inte gå? jag som är van vid att stressa som en dåre på dagarna. iofs tror jag att min kropp kan behöva ta det lite lugnt. men det bara kryyyyyper i kroppen på mig. funderar på att sätta på en till film och bara slöa hehe är lite lat av mig idag.

blir nog att ta en promenad senare oxå, kan verkligen behövas.
imon ska jag upp tidigt och gå till skolan(!) och göra lite matteuppgifter haha. har fortfarande ett prov i matten jag måste göra och jag kommer ingenstans. efter det blir det ett sjukhusbesök och efter det ska jag jobba några timmar.

någon som har förslag på vad man kan hitta på? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0