Halsont och feber

har funderat på en sak, att börja skriva dagbok. låter så otroligt töntigt men vafan.. är säkert skönt att skriva ut tankar o sånt, istället för att dokumentera för mycket i bloggen? varför inte? fick ja nåt att tänka på.


jag har inte gjort ett skit idag, har inte gått utanför dörren och det skrämmer mig.
jag ska iaf ta tummen ur röven ikväll och hämta min cykel på stationen.
att jag inte går ut har sina anledningar, den där jävla halsen vill inte ge med sig och det känns som jag har typ
100 graders feber.. usch!!

nej nu ska ja göra det lite fint på mitt rum, eftersom ja spenderar mina dagar här inne just nu vill man ju iaf trivas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0