huvudvärk

jag har beslutsångest för imonkväll, en tjej vid namn Jennifer fyller 18 och jag vet inte om jag ska gå dit eller inte. vill verkligen upvakta den urgulliga tjejen men finns vissa anledningar som gör att jag tvekar. får väl se hur det blir.
jag vill oxå ha åldern inne och framförallt vill jag ha ett jävla körkort NU! önskar jag fyllde på våren eller sommaren så man kunde ha det nu till allt kul som händer.
förövrigt har jag spränghuvudvärk, känns som jag ska svimma vilken sekund som helst. var ute på en ganska lång promenad i värmen, kan va det.

men nu ska jag lägga mig och vila en stund, läsa igenom några tidningar och sen ta en KALL dusch!
jag hör av mig senare ikväll när vi är hemma, ska försöka klicka några bilder oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0