Kungliga Bröllopet

Kan sammanfatta dagen lite fort innan jags sticker ner till tvn igen.
Vaknade med älskling bredvid mig och klev upp ganska tidigt för en frukost hos morfar.
Sen har det inte hänt mycket, hela em har jag suttit framför tvn och sett det otroligt fina
kunga-bröllopet. Det var såå vacket och det bara glänser om Victoria och Daniel! Man blir
så otroligt rörd, haha okej jag kanske överdriver men åhh man blir så glad för deras skull.
Imorse skrattade jag nästan åt allt och tyckte det var överskattat men knappt att jag kunde
hålla in tårarna under vigseln..
Jag måste faktiskt säga att Victoria och Daniel är otroligt fina tillsammans, det är så äkta. Okej,
jag kommer på mig själv att jag är lite nördig som sitter och verkligen storler av detta men så jäkla
pumpigt bröllop alltså, vackert är vad det är.
På tal om kärlek kan jag ju tillägga att jag är så lycklig just nu av någon anledning, kan bero på
att jag har en fin pojkvän, underbar familj och superfina vänner! ( :

Ska bädda ner mig en stund till nu, jag har lyckats få världens halsont och ont i nacken. Blir troligtvis
att kolla upp det här så fort som möjligt, känner att det är något som inte stämmer och tror det kan
ha med den gamla körtelfebern att göra.
Så ikväll blir det en lugn kväll med filmmys hos Filippa som äntligen är hemma i tranås! Mysigt.

Vi hörs senare

/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0