Njuuuuuter! trots halsfluss..

hejohå nu är jag hemma.

kom med tåget efter 1 från mjölby och stack direkt till sjukan där de konstaterade att jag hade halsfluss. så nu är det pencilin som gäller 10 dagar framåt, blir alltså en lugn midsommar för min del. lite skönt ändå, men tror inte de är nån fara att bara ta ett glas vin eller en snaps till maten? ;)

när jag klev upp imorse var jag helt svullen över halsen, kunde knappt prata och hostade som en idiot. som tur var räddade solen mig idag, man kan ju inget annat än att njuta av vädret. hur som helst, kom ju som sagt från mjölby och konstigt nog, trots att det är en liten skitstad, trivs jag så otroligt bra där. tror det beror på att dom bor lite utanför stan och att det är HUR fint som helst på sommarn. har tjatat på jeff att han ska fixa båt så vi kan åka ut på sjön oxå men det går mindre bra med det.

bjuder på lite egobilder tagna idag på morgonen..
där har ni gårdagens outfit oxå som ja lovade att visa ( :


 
jag och verkstan i bakgrunden :p

Blus - H&M (filippas)
Shorts - Bikbok
Brunt flätat bälte
smycken och gladiatorsandaler från Nelly som inte syns på bild




en glad Ida!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygggging, vi ska dansa o skaka rooompa hela falstebo veckan... kolla nyss vip-korten för veckan, men var svindyra så vi skippare ;)



ja är as taggaaaaad, friska till dig nu ba <3

2010-06-23 @ 17:45:15
URL: http://cericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0