packat och klart!

Tog lite sovmorgon idag, håller ändå bara på med rapporten så kom inte till skolan förrän nu.
Min uppgift i inköp&varu försvann igår när ja skulle skicka in den. Har ju som sagt gjort en
nyinstallation av Windows på min dator så har absolut ingenting. Inte ett ända dokument eller
en ända bild.. aja skrev om det imorse och nu är jag nästan klar med rapporten oxå! bra gjort ida.
började igår morse och blev klar igårkväll, 17 sidor (y)

Efter skolan blir det stallet lite fort, sen hem och krama om pappa som fyller år idag! grattis till
världens bästa pappa ( :
åker till Mjölby sen och pussar hejdå på min älskling, vi har 6 månader idag oxå så blir nog att
laga nån middag och mysa lite extra.

Annars är jag fit för fight inför resan, har packat klart typ allting, tar det sista imon när jag kommer
hem på fm.
Vet inte om jag nämnde att mina nya skor från nelly kom igår oxå, riktigt riktigt fina! :)

Ska fortsätta finslipa lite på APU-rapporten nu. Min nästsista dag i skolan idag, går en dag när jag kommer hem från turkey oxå.

Hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0