Snart Midsommar

gaaah jag tror jag dör på min hals och min slöa kropp för tillfället.

var ute på stan en sväng nyss och käkakde pizza med F, orkade knappt äta och det var precis att min kropp orkade ta sig hem kände jag. inte bra de här.. men på fredag är de midsommar och hade jag tänkt, som säkert många andra, att förtära lite alkohol hehe. därför vill ja inte besöka sjukhuset innan om jag skulle behöva äta peniclin. låter ju helt sjukt att ja väljer att festa framför att bli sjuk men SÅ dåligt mår jag faktiskt inte.
Midsommar på fredag, hur sjukt!!!? enligt mig har inte ens sommaren börjat än men på fredag är tydligen halva sommaren förbi. minnerna från förra midsommar är såå starka, en kväll att minnas kan man säga.

nej nu ska ja gå ner o va lite social, sen lägga mig med i-poden och bara ta det lugnt (har jag ju inte gjort annars idag så...)  ;)

/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0