Sommardag!

skönt med fredag! trots att det är lov känns helgen fortfarande speciell. vaknade hos älskling idag medan han gick upp tidigt till jobbet. skönt att sova ut! igårkväll blev det en riktig myskväll med en lång promenad, god mat, jordgubbar och glass och en film på det. är det inte underbart att man kan gå ute i bara kortbyxor och t-shirt när klockan är tio? det kallar jag sommar, och det var precis vad det var igår.

idag då, det händer inte så mycket. är fortfarande i mjölby men har beslutsångest om jag ska åka hem snart och bara va hemma eller vänta på jeff så vi kan åka hem tillsammans. för ikväll är vi hos mig då vi är hembjudna på frukost till morfar imon. aja sånt som märks.

just nu är jag tookig, jag vill mer än något annat ha en båt!! finns inget härligare än att vara ute på sjön en varm sommardag. jag tycker inte alls det är så viktigt med materiella saker längre eller så, men en BÅT vill ja haaa.

nej nu ska ja kila, hittar jag ingen bra film eller nåt på tv åker jag nog hem. men finns de nåt bra som ja inte kan slita mig ifrån (haha) stannar jag till i em.

vi hörs senare
/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0