soo boored

jag skrattar åt en sak just nu som är så otroligt patetiskt samtidigt som jag blir så jävla ledsen och besviken på de här idioterna. förvånar mig inte om ni läser min blogg, så hej äckliga jävlar! :)

åkte till filippa ganska tidigt imorse för att sen tillbringa dagen ute i hätte. käkade glass o hade det trevligt, åkte sen hem till henne igen där vi däcka ganska snabbt i sängen. händer fan inte ett skit i den här staden o de sugen verkligen, önskar man bodde i en större stad. vill flyttaaaaaaa!
kom hem för nån timme sen och sen har det inte hänt mycket, har målat naglarna. kommit på mig själv att jag byter naglack typ varanndag, ganska onödigt. härligt att gnälla lite ju.

jag är sugen på att göra något riktigt galet ikväll men alla är tråkiga och jobbar och här sitter jag uttrååååkad.
får väl bli en kväll med datorn, vi klickar ganska bra faktiskt hehe.

får se vad som händer
take care

Ida Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0