Tack alla för en grym kväll!

schuu hoppas ni hade en bra dag/kväll igår! Min var super och det var längesen jag hade såhär kul.
Tackar familjen skobe för en grymt lyckad kväll med massa skratt, mat, sång och lekar. skulle ju
som sagt bara ta två glas vin typ till maten tänkte jag. blev väl liiite mer och jag mår som jag förtjänar idag.
när alla shottävlingar drog igång kunde jag bara inte låta bli.. kunde ju hoppat dom nästan tio shotsen och endast kört på mitt rosé. menmen, jävligt kul kväll! :)

vaknade tidigt idag och mådde väl inte prima direkt men ska lägga mig en stund till nu. är sååå hungrig att jag tror jag dör snart också.. måste fan ha mat.
förresten, snacka om tur med vädret igår! här var det svinvarmt hela dagen och en lagom sval kväll.

Jag lägger nog upp bilder imonkväll eller något efter konfirmationen oxå så tar vi allt på en gång (:

Men kan iaf visa vad jag hade på mig och hur den andra tröjan jag köpte såg ut..


dålig bild men där är iaf klänningen


tröjan jag köpte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0