Varför alltid jag?

jag tänker inte klaga men måste få ur mig att jag har såån jäääääävla huvudvärk, känns som att hela huvudet snart ska spricka och locken för öronen är minst lika jobbigt. aja det är bara stå ut, att leva på nässpray, peniclin och alvedon funkar ju oxå bra....
var ju i Linköping idag och den klänningen jag sett ut var helt slut, fanns ingenstans. hittade till slut en söt korallfärgad på bikbok som jag sett ända sen jag hade min praktik där. jättsöt med lite volanger nedtill!
fick med mig en skitsnygg topp från gina oxå, svårt att förklara hur den ser ut men riktigt fin iaf. blir väl nån bild såsmåningom.
imon är det midsommar och jag har varit hur pepp som helst men kan tala om att det vände ganska fort nu när man mår såhär. blir iaf en lugn kväll, tråkig som är stannar jag nog inte alltför länge.




ska trycka i min lite mer tabletter och sen sova.
sömn är vad jag behöver nu och speciellt om jag ska orka med morgondagen.
goodnigt!

Kommentarer
Postat av: Louise

krya på dig :)

2010-06-24 @ 20:55:04
URL: http://louisemariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0