veckans planer

kan inte bestämma om jag ska gå på jennifers tjejmiddag ikväll eller inte. vore verkligen skitkul, men jag får inte dricka för pencilinet, vet inte alls var hon bor & har ingen skjuts, kan inte hänga me ut efteråt, och dessutom känner jag väldigt få. kan inte bestämma hur jag ska göra, får se senare sen hur det blir.
annars händer det inte alls mycket idag, hade ju tänkt att ligga och steka i hätte men idag är inte vädret det bästa. men tror det skulle bli ÄNNU varmare nu i helgen, än vad det varit i veckan. underbart!



kan tala om lite kort om vad som händer i veckan & helgen;
ons- fortfarande ej bestämt..
tors- rida! första gången på typ 1 månad, känns lite konstigt.
fre- sol&bad, broarnas dag i mjölby senare på em&kvällen
lörd- jeff och jag sticker iväg för en mysdag, troligtvis motalasluss
sön- packa inför falsterbo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0