Vill inte!!

har fått en tid till läkarn imon, skönt att det äntligen blir av samtidigt som jag hatar att besöka sjukhuset. menmen. för min egen skull!
har nyss ätit lite mat och kollat på desperate housewifes. har legat ute en stund i solen oxå men kände att ja börj må illa efter ett tag så nu hamnade jag här. går mellan tvn och datorn haha.
usch jag haaaaaaaaatar att va sjuk, det är inte rätt tid för de nu! fan.


ska snart hoppa in i duschen och försöka vakna till liv, huvudet bara snurrar och jag har världens lock för öronen.
sen åker jag en sväng till mjölby ikväll, hoppas bara på att hålla jeff borta från att bli sjuk.

ha en bra dag :)
vi kanske hörs sen innan jag sticker!
har blivit så dålig på att ta bilder men tänkte slänga in en bild på dagens outfit sen om jag hinner. brukar bli stressigt i sista sekunden sen ändå även att jag har hela dagen på mig.
nu bara babblar jag hehe
hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0