All fall down

Har mest dansat i skolan idag, skönt att komma i andra tankar och göra något kul i skolan för en gångs skull, dock är de fortfarande mycket med modevisningen. Ni som inte köpt biljett - Gör det!

Slutade egentligen vid två men tog tåget tidigare och åkte upp till Linköping. Gick runt i lite butiker för att hitta praktikplats och imorgon kommer det vara helt klart, mer om det får ni höra när allt är klart. Fick såklart med mig lite kläder hem oxå. Att gå själv på stan är inget som hör till vardagen för mig om man säger så, men skönt att bara sätta i lurarna och tänka igenom allt som händer nu.
Har nyss kommit hem från stallet, och nu blir det lite plugg om det orkas med.







som när stjärnorna förenas och himmelen stannar
och man gräver ner sig i minnen och tankar
jag var fast i en dvala, som magiskt varje dag
drog mig neråt för varje gång jag tagit ett andetag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0