Already gone

Idag kommer det att bli jobbigt, vissa dagar tar gråten ifatt och jag vill helst av allt bara glömma de senaste veckorna. Motgångar efter motgångar, men kanske är det då man blir starkare och lär sig uppskatta saker?
Jag har varit stark några dagar, klarat av allt utan problem. Men idag känner jag hur gråten tränger upp genom halsen, hur tårarna är på väg att falla. Men jag ska vara stark! Det här ska fan inte få förstöra mitt riktigt jag. Inte nog med att det var jobbigt när allt hände så har det inte blivit bättre efteråt, man undrar ju hur folk tänker ibland?
Jaja, jag ska inte slösa mer tid på ett inlägg som jag inte kommer nånstans med. Ska göra mig iordning lite och gå till skolan, jag ska klara denna dag oxå, trots alla tankar och bekymmer som kyper inom mig nu.


Som jag hade dig förrut, som jag aldrig mer kommer ha dig
Det är så jag vill ha det igen - Det omöjliga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0