Ännu en ny chaffuör på vägarna, doooonken next

jag är heeeeeeeeeelt slut, höll på att somna på de flesta lektioner idag och det känns som jag inte fått sömn på flera dagar. Så kan det gå ;D
Var som sagt på hockey igår och självklart tog HV hem segern med 2-0. Var en ganska underhållande match faktiskt! Efter det kom jeff hit och sov, sen har det inte hänt mycket mer. Idag har jag bara vart i skolan och det var en jävla plåga att gå upp idag kan jag säga, fyfan.


Ska lägga mig en stund och vila nu, sen ta fram historiaböckerna och plugga på provet till imon. Kul ju! Jag älskar verkligen historia, not!
bjuder på några bilder från Modevisningen oxå, fler lär komma men känner inte att jag är så sugen på att sitta och lägga upp massa bilder just nu när sängen står bredvid mig och ropar.










gaaaaaaalen efterfest



Förresten, idag tog Natta körkort!! Så jävla gott! Ännu en i femman, nu är vi bara tre kvar och jag är sist, haha.
Ikväll blir det donken i mjölby :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0