det börjar närma sig!

Godmorgon

har inte alls tid att blogga egentligen då jag försov mig lite idag. men jag orkar inte göra mig iordning än, är så jäkla trött haha.
blev en kväll hos jeffeboy igår, en lugn kväll med massa godis och film. kom hem efter elva och däckade i sängen direkt.
idag är det skola som gäller, efter det stallet och sen plugga hela kvällen.

men en sak är ganska sjukt.. jag går ut på praktik i 5 veckor v.17 och är alltså tillbaka v.21. Sen åker jag utomlands en vecka och efter det går jag typ 3 dagar i skolan. så man kan säga att jag tar sommarlov om bara 3 veckor typ :) Underbart!


nej om man skulle ner och rota i kylskåpet lite, hörs ikväll vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0