grattis fina bror, 20 år!

vaknade redan vid 7 idag, fick iaf sällskap av filippa inatt, hade inte klarat av att va själv inatt kände jag. igårkväll blev det en kväll hos dennis med lite gott folk, lite dricka och melodifestivalen. Trevligt! vi var dock hemma väldigt tidigt, skönt det.
redan söndag idag och helgen har bara sprungit iväg, igår blev det som sagt att åka till lkpg en sväng, har sprungit runt som en galning efter praktikplats, har tre veckor kvar jag måste fixa sen är det klart.
köpte present till bror som fyller 20 idag oxå, grattis! :)
hittade såklart lite till mig själv oxå, kan ju inte komma hem tomhänt inte, nejnej.

idag vet jag inte riktigt vad som händer än, ska iaf på ett möte i stallet senare i em, innan det vet jag inte hur dagen ser ut. har lite planer, men det ser inte ut att bli som jag tänkt mig.

aja, ha en bra dag så hörs vi väl ikv eller nåt
puss


/

det är inte längre värt det jag gått igenom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0