jag vet vad jag behöver

kom precis hem från skolan och stan. jag och sofie tog oss en runda och flummade runt, haha. sjukt..
jag började dagen med att lyssna på två sega personer från Arbetsförmedlingen. efter det har det inte hänt mycket alls, har haft en lektion idag och den var sisodär halv seriös kan man väl säga.

slutar egentligen vid två men man fick arbeta på eget ansvar och det ser ni ju själva hur det slutade. jag och sofie åkte upp till stan och in på öb, godis och rakhyvlar. fejnt. och nu sitter jag här med Melissa Horn i bakgrunden, ska snart ta tag i lite plugg och efter det väntar pållen på mig.

är sugen på att skriva ett låångt inlägg, det kliar i fingrarna på mig idag men har inget vettigt att berätta?
får väl se om jag uttalar mig mer ikväll.

nu väntar min säng, godispåsen och böckerna!

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0