Längtan

Min dag har till mesta dels bestått av dans, full fart inför den så kallade modevisningen som börjar dra ihop sig nu. Hör av er om ni inte köpt biljett, förköp är ett måste! Finns på JC här i stan eller köper ni av någon av oss i HP.
Annars händer det inte mycket, mådde piss imorse men tog tag i att skolan ändå..

Efter skolan blir det till att plugga hela dagen med Sofie. Ska försöka få en del gjort idag så man slipper ha mycket efter sig.


Den här dagen har jag haft så mycket längtan, längtan till vår, längtan till sommar och alla tillhörande saker, längtan till att resa, jag orkar inte med den här årstiden längre. Är så trött på allt nu, behöver värme och ett långt sommarlov! Tror dock inte jag är ensam om detta.. Men vad ska man göra? Är väl bara att stå ut.





Bara 3 månader kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0