när tankarna tar över

somnade redan runt tio igår, men är helt slut idag. vaknade inatt, vred och vände innan jag kunde somna om igen. vaknade med lika mycket huvudvärk, känns väl sådär när jag ska hålla igång hela dagen..




jag försöker gå vidare, jag är stark i många situationer. men det här har tagit något grymt mycket på
mig, jag vill inte inse, jag vill inte förstå hur verkligheten ser ut nu.
allt jag vill är att det ska bli som förrut, jag vet inte vad jag ska ta mig till utan dig. jag vill känna att du
finns där precis som innan, jag vill kunna se dig djupt in i ögonen och säga hur mycket jag tycker om dig
och hur fin du är.
jag vill inte, jag orkar inte och jag förstår inte. för mig är inte själva grejen det stora, det är hur du har
betett dig mot mig. vet inte hur jag ska smälta det här. jag vill över allt annat alltid ha dig kvar, samtidigt
som ja inte kan va vän me någon just nu som får mig att må så dåligt som du just nu gör.


vet-inte-vad-jag-ska-ta-mig-till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0