Nattbesök

fint då! har vart helt underbart väder idag och det gillas verkligen, äntligen är våren här.
igår blev det som sagt en tur till Mjölby, har aldrig i mitt liv gillat donken men igår verkade min kropp ändra sig, fan så gott det var. sofie hängde med mig hem igår, skulle plugga natten lång men låg mest och pratade. vaknade trötta och slitna och bestämde oss för att fortsätta sova, så gick till historian och gjorde prov om Kalla kriget, gick väl inget vidare.. Avslutade dagen med en lång redovisning på samhällen. Så ja, nu vet ni! :)


har vart i stallet och nu kom ja precis ur duschen, ska käka lite taco hemma och sen bege mig till martina där de blir mys med klassen för att se på Modevisningsfilmen! Lite flöt oxå kanske, har ju vart så dåligt med det sista tiden..... verkligen.

Är riktigt sugen på att dra iväg i helgen, inte bara åka och shoppa som man alltid gör utan göra nåt riktigt kul, och galet. Aja, det får nog vänta.

ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0