Ny vecka, nya tag

En ny vecka är påbörjad och vädret går åt rätt håll igen. Imorgon är det en vecka kvar till modevisningen så det blir mycket övning nu framöver. Har egentligen studiedag på onsdag, men blir att dela ut Modeblad till typ halva tranås och efter det öva öva öva.

- Jag har så mycket tankar och funderingar just nu, har lust att skriva ner en jävla lång roman här men tror inte det skulle uppskattas, haha. Hur som helst så kommer allt ordna sig, men det kommer krävas mycket och det kommer ta lång tid. Vet inte ens varför jag skriver ut det här, för jag tror inte att ni bryr er.
Men just nu händer det så mycket, har haft så otroligt många motgångar och när jag tänker efter är jag glad fan stolt att jag klarat av slutet av den här vintern. Jag har aldrig gillat vintern, brukar bli lite off och kanske inte uppskatta saker på samma sätt, men iår.. Allt har vart åt helvete och det finns nog inget som har gått som jag tänkt mig. Men ibland händer vissa saker man inte räknat med, och jag tror att man lär sig av det också. Jag vill så mycket, och jag vill sånt som aldrig kommer bli verklighet igen. Usch, jag bara babblar..

Vill bara att allt ska bli som förrut - jag orkar inte ha det såhär längre och vet inte hur jag ska ta mig igenom allt

Kommentarer
Postat av: julle

lätt att du ska ta dig igenom allt gumman, vad det nu än är. puss på dig <3

2010-03-15 @ 21:50:13
Postat av: Ida Nilsson

tack gumman! allt löser sig till slut, men de kommer ta tid. Jag tror du förstår vad det handlar om, och det är så mycket mer än bara just själva händelsen.. menmen, som sagt. Bara att va stark, annars kommer de aldrig gå :)<3

2010-03-16 @ 06:35:49
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/
Postat av: julle

precis, och stark är ju du! <3

2010-03-16 @ 19:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0