Pitch,

kvällen igår blev inte alls som jag hade tänkt mig. Elin kom hit som planerat, jag käkade hos morfar med lite släkt. Sen bjöd jag och elin hit två tjejer från mjölby. Josefine och Jennifer, men vi hamnade hos natta istället. Där blev det lite förfest med tjejerna, efter det gav vi oss alla av till Baronen.
Det slutade med att jag, Jennifer och Josefine tog tåget till Linköping vid kvart i tolv. Det var tänkt att vi skulle ut på krogen, men det gick ett brandlarm där precis och konstigt nog gick tiden så fort så det var bara 40 minuter kvar till stängningsdags. Så blev inget dansade, istället strosade jag och jennifer omkring i centrum och träffade folk och käkade flötig mat.
kvällen var inte slut där, jag och jennifer letade sovplats och hamnade hos hennes kompis casper ute i sturefors, somnade runt halv 6 och vaknade efter 10. Lagom mycket sömn (y) tack jennifer för att du fixade allt! <3

tog tåget vid halv 2 och fick vänta en timme i Mjölby. Nu ska jag bara göra mig iordning och sen beger jag mig till Mjölby igen, men denna gången för att träffa jeffen!

Hoppas ni haft en bra helg, min har vart kanon! Känner mig dock inte mindre sliten efter helgen, haha.


Nåra bilder kommer nog imon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0