plugg i massor

har precis skrivit klart min utvärdering av Modevisningen på ett antal a4, skapligt segt.
ska göra ännu en inlämning nu om EU och sen måste jag plugga på idrottsprovet imon, phuu
vetifan hur ja ska hinna allt bara, jobbar ju ikv som sagt och imon är jag upptagen hela dagen..
vilka världsproblem asså, herregud.

klassen är lite sisodär sura nu oxå, alla sitter vid varsinn dator och skriver och är buttra för att vi inte hittade några påskägg som var gömda över hela skolan idag haha.


två dagar kvar till lov, underbart! har en hel del att göra men ska försöka ta de lite lugnt oxå.

Imorse kände jag mig skittrött och hängig, nu är jag iaf på lite bättre humör. jag är glad men lite lätt förvirrad och trött. Som vanligt med andra ord. haha jag bara babblar.. shuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0