Roadtrip med vår nya chaffuör :)

Jag måste bara säga att jag är så sjukt förvirrad nu, igårkväll vände allt och jag vet inte riktigt hur jag ska ta det här. Men hur som helst, dagen igår bestod först av skola och sen stallet lite fort. Efter det blev det att stressa hem för att åka till Jkpg med de fem tjejerna! SOFIE HAR FÅTT KÖRKORT!!!! :D Grattis hjärtat! Så detta firade jag, natta, martina, elin och sofie då med en galen kväll i jkpg, helt sjuk kväll. hahaha vill inte ens tänka tillbaka på allt som hände, men det är såna här resor man minns och fler lär det bli.

kom hem sent, och hamnade på en fest där jag stannade till klockan åtta i morse av olika anledningar. sov två timmar nu när ja kom hem, så är skaaapligt trött idag..
menmen, snart blir det stallet och sen vet jag inte riktigt vad som händer.

Ha en bra helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: sofie

GALEWT;d wihuu ,n u kör vi! <3

2010-03-21 @ 17:25:05
URL: http://sofajblondin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0