Won't stop

Hoppas ni haft en bra helg, min har vart väldigt tankspridd men samtidigt ganska bra.
Jag är heeeelt slut, idag har vart en riktigt stressig dag. Va hemma på stationen idag runt 11 och efter det har vi repat till Modevisningen hela dagen, sen har jag vart på innebandy en stund och efter det stalljour. Fattar inte att min kropp orkar med allt, iofs har inte huvudet varit med sista veckan. Har aldrig i mitt liv haft sån extrem huvudvärk.
Men säg nåt inte HP klarar, vi är ta mig fan bäst. Lovar att berätta mer om det här projektet när allt är över, och när det allt lugnat ner sig lite. Är så jävla mycket i mitt huvud just nu...



Förresten har jag gjort om rummet lite, har fått in en stor säng i mitt lilla rum haha. Det blev faktiskt riktigt mysigt, kul med lite förändring.

Nej nu ska jag slänga mig i sängen och försöka sova lite innan det väntas en lång och lika jobbig dag imorgon, catwalken kommer upp imon och det sista ska göras innan tisdagen. börjar bli lite nervöst faktiskt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0