Your love is a song

Okej, jag måste bara få uttala mig lite. Som jag sagt innan så funkar bloggen som ett sätt att skriva av sig för mig ibland. Men i vissa lägen måste man hålla igen, jag vill inte skriva allt för privat här.
Men idag måste jag, har så mycket känslor inom mig och har haft gråten i halsen hela dagen.
Vet inte vad det är som händer med mig, har blivit så otroligt känslig sista tiden och kan inte sätta ord på vad det är. För några veckor sen mådde jag piss och jag vill aldrig mer må så igen, aldrig. Jag trodde att det skulle göra mig starkare och klara av vissa saker bättre, men vet i fan om det är så.. Jag har istället blivit ännu mer känslig och för tillfället vet jag helt ärligt inte vad som händer med mig.
Jag tänker inte ljuga och säga att jag varit glad den sista tiden för den här vintern har jag fan mått piss, och jag vet ärligt talat inte vad det beror på. Låter som ett jäkla psykfall som behöver hjälp elr nåt, haha. Men så är det verkligen inte, känner mig bara nere och jävligt trött och hängig.

Jag har mina anledningar att vara ledsen just nu, jag vet inte riktigt var jag har några personer och det gör mig osäker. Jag tror att en av anledningarna till att jag känner såhär nu är att så fort det kommer en liten motång så tar jag det så hårt eftersom jag är van vid att alltid vara den glada och spralliga personen.
Har aldrig behövt oroa mig för motångar innan, allt har bara rullat på och är inte riktigt van vid att inte få som jag vill. Det är lite svårt att förklara, eftersom jag inte själv vet varför jag känner mig nere och deppig. Det finns så mycket jag vill skriva här egentligen men det finns gränser och jag tänker inte skriva ut precis vad jag tycker och tänker här, även om jag ibland skulle vilja det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0