17/5

Stannade hemma idag. Mådde så jäkla illa imorse så jag knappt orkade gå ur sängen, gick upp för bara en liten stund sen och tänkte gå ner och käka lite frukost.
Ska ut till stallet sen och fixa hästen iallafall. Sen ska jag vara lite duktig och plugga ikväll, det är fan ett måste.
Imorgon blir det inget Linköping heller, skulle va nån föreläsning i skolan tror jag så det är ingen idé att åka dit för någon timmes jobb.
Så jag börjar min praktik på Bikbok på onsdag, men då måste jag gå tidigare för har träning i Mantorp. Hmm.. dom börjar väl undra? Inte bra.
Annars ser veckan och helgen ganska planerad ut, men skriver mer om det ikväll.





vill ha den där filuren här nuuu
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0