18/5

Godmorgon!

Fick höra igår att man drömmer extra konstigt när man är feber, och det är precis vad jag gjort dom två senaste nätterna. Ska nog inte uttala mig så mycket om dom men en av alla handlade om att jag förlorade jobbet och jag blev verkligen pisst förbannad. Haha.

Idag ska jag först på den där handelsföreläsningen i skolan, sen blir det en efterlängtad fika med Elin. Det känns som det var flera månader sen vi sågs och längesen som jag ens fikade på ett café i stan (som jag gjorde varannandag för ett tagsen)
Ikväll ska jag ut och rida och sen är jag sugen på att ut och springa men inte det bästa när man inte mår helt bra kanske..




Nää nu väntar fruskost och dusch!
hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0