bra dagar! mindre bra uppdatering..

godmorgon! o förlåt för grymt dåligt uppdatering senaste dagarna. har haft fullt upp och har knappt vara hemma nånting men ska allt uppdatera er lite nu :-)

har inte skrivit sen i onsdags tror jag, o i torsdags hände det inget speciellt. näst sista dagen på bikbok, faktiskt rätt skönt att det är över nu. att ha fått pendlat i 5 veckor, både till lkpg och mjölby har faktiskt vart lite påfrestande ibland. speciellt till lkpg ;) de har ju blivit att ja nästan bott hos jeffen eftersom jag varje dag har tagit tåget till lkpg.. aja.
fick iaf välja ett plagg gratis, och sen köpte jag en tröja. har fler saker att visa bilder på så kan komma senare under dagen kanske.

fredags; packade trunken full på morgonen och jobbade sista dagen. hann med lite shopping med matilda oxå och efter det blev det bio med robine tammi och ella. Sex and the city2, och den va grym! åkte direkt till mjölby och var väl hos jeff runt tio. lagom trött och hungrig efter att ätit två mackor på hela dagen hehe (synd om mig..)

lördags; Stockholm stod på schemat! gick upp ganska tidigt för att ha en heldag i sthlm. Så himla mysigt! började med att hämta ut hans beställda hockeyskydd i södertälje, åkte sen in till sthlm där vi först shoppade en stund, åt mat, shoppade, fikade och ja måste nämna att min kladdkaka kostade 75 kronor haha, sprang på stan ännu mer och senare blev det en mysig middag på restaurangen Michelangelo. hade en supermysig dag med det bästa sällskapet.

idag; ställde klockan på 6, dags för tävling i boxholm. men vid 5 ringde min telefon, ingela var sjuk så det vara bara att ställa in tävlingen. gullan har inte gått så bra sista veckan och ja skulle bara rida en klass men ändå åka halv 8 för att den andra tjejen som åker me skulle hinna. så därför gjorde det inte så mycket...
blir istället att packa och plugga! båda är måsten idag. bara skjuter upp allt.

måndag; första dagen i skolan på 5 veckor, ska göra några uppsater och sen måste jag börja på min suuuuperlånga apu-rapport som ska vara inne på fredagen när ja kommer hem från turkiet, hur fan ska ja hinna?
efter det blir det stallet och sen packa det mesta, ska bara börja lite idag.

tisdag; skola, säga hejdå till alla, fixa sista sakerna innan resan. kanske ut o käka med familjen på kvällen.
sen har jag och min fina pojkvän ett halvår så blir att va me honom oxå (:

onsdag; turkiet!! :) ska bli såå underbart att bara komma bort, släppa allting för en vecka och umgås med min fina familj och underbara filippa. fyfan va ja ska njuta. hoppas bara på bra väder!


där har ni lite om vad som händer nu :)
förresten om ni ville veta vad ja köpte i sthlm igår så blev de inte så mkt tillslut.
ett par söta sandaler och ett par shorts. sen ett paket till mamma eftersom de är
mors dag idag.
kan visa när ja har tid, har ju lite nytt från bikbok oxå.


Vi hörs vänner, ska in i duschen och packa lite nu :-)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0