Bra helg!

har haft en bra men jobbig helg, var som sagt hemma hela fredagen för att gå upp inför tävlingen på lördagen. ställde klockan på kvart över 5 och var i stallet vid 6, lastade hästarna och befann oss i Norrahammar vid 8.
jag är riktigt nöjd, första klassen gick hon skapligt bra men tappade lite bjudning och red på ganska låga % men andra klassen var hon riktigt riktigt fin och tror jag hamnade precis utanför placering i båda klasserna. laget slutade på en 3:e plats så vi alla är nöjda! kom hem vid 6 på kvällen, svinkall och lång dag, usch.

hann äta lite snabbt innan jag tog tåget till lkpg, jeffen hoppade på i mjölby och sen blev det att se bio. mysigt! såg filmen Last Song och den var så otroligt bra, över all förväntan. Den måste ni nästan se! =)
trodde tåget gick ända till tranås halv 12 men icke, så vi satte oss på pendeln till norrköping fram och tillbaka för att hålla värmen haha.
åkte hem och sov hos mig sen, och nu kom jag nyss hem från stallet.

ska gosa ner mig i sängen nu ett tag, ikväll kommer filippa & på onsdag är det 3 veckor kvar till vi sticker iväg, sjukt!


hockey ikväll oxå, och imon börjar en ny vecka..
hoppas ni haft en bra helg!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0