busy girl!

förlåt för dålig uppdatering, men det är sjukt vad stressigt mitt liv är just nu. låter som en riktig busy girl här men just nu är det faktiskt så. är ju i lkpg om dagarna, kommer hem och åker direkt till stallet. sen bor jag lite halvt i mjölby nu, känns som jag inte gör annat än och åker tåg. ibland hinner jag knappt med hästen, kommer hem och fixar och packar och tar tåget nästa timme till mjölby, menmen.

nu ska jag iaf ut till stallet och rida igenom några dressyrprogram för i helgen är det tävling igen som gäller.
denna gången med laget, i Norrahammar.
efter stallet sticker jag till jeffen för ovanlighetens skull haha.

hörs kanske senare!

love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0