Can't slow down

såg att ja inte skrivit nåt om tävlingen igår, det gick bra och jag är nöjd för att va första reg. tävlingen för oss båda. men bättre kan det alltid bli så nu ska vi ligga ute och gnaga på de här programmen! =)

åkte direkt till jeff på kvällen, sov hos honom inatt och åkte direkt till lkpg på morgonen. jag rör nog på mig ovanligt mycket just nu, och då menar ja med tåg hehe. pendlar mellan tranås mjölby och lkpg var och varannan dag nu.
kom hem vid 5, tog det lugnt en stund och stack sen till stallet. har fått i mig lite mat men känner att magen kurrar igen trots två lass med köttfärssås haha. tjockisvarning.

fick med mig en sak hem till jeffen från lkpg idag oxå, alltid kul me små överraskningar!

nej nu väntar tv och säng.
hörs imon!







outfit från i torsdags haha (minns eftersom bilden är tagen hos jeffen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0