Don't stress

hemma från linköping! är helt slut om dagarna nu, fortfarande huvudvärk och svintrött. kan nog bero på den tunga luften som är nu. kom hem till ett spöregnande tranås medan det var minst 25 grader och strålande sol i lkpg.
aja, igårkväll va jag som sagt och tränade i mantorp, gick kanon! kom till stallet igen 19.10, var hemma i duschen 19.20 och var vid station 19.40. Tror ni jag stressade eller? aldrig mer. visste inte om jag skulle skratta eller gråta när tåget inte kom iväg förrän 20.05, alltså 20 min försenat. så typiskt! kom iaf till mjölby och tog det lugnt, var en varm och fin kväll! :)



helgen:

imon: jeff
lördag: stallet, måste hinna till stan och sen fira robine
söndag: stalljour hela dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0