EG Guylian

Kunde knappt stå på benen idag på grund av mesvärk så stack hem redan vid halv 1 från lkpg, la mig hemma i sängen med en stor marabou-choklad och nya VR! Känns mycket bättre nu men har fortfarande riktigt ont..
Måste kolla mig igen för den där envisa körtelfebern, hade ju det i somras och känner att jag börjar bli dålig igen. Tror dock inte man kan få det igen men har samma symtom som när jag fick det, typ ont i leder och halsen och massa.
För att komma med något bra kan jag meddela att jag precis klickat hem ett par läckra sandaler från Nelly. Skitsnygga! Sen tänkte jag shoppa med mig lite från bikbok imorgon, sen ta en sväng efter jobbet i lkpg, tycker det finns så mycket fint nu! :)

Väntar på att bilen ska komma hem så jag kan åka ut till stallet, ska förbi stan en sväng också och köpa ny neciciär. Vill ha nytt och fräscht i sminkväskan till vi åker.



---

Och på tal om stallet, det är såhär att jag inte kommer ha kvar min häst längre. Jag fyller ju 18 till hösten och då får jag inte tävla ponny längre. Detta innebär att ägaren måste hitta en ny ryttare som kan tävla och träna henne vilket är ganska svårt (fin häst och kräsen ägare kan man sammarfatta det)
en familj blev tipsade om Gullan och tog kontakt med ägaren utan att hon ens fanns ute på internet eller något.
så en duktig liten tjej på 14 år och hennes familj kommer troligtvis att ta över henne inom en snar framtid, då hon kommer flytta till en gård i Gbg. Pappan i den här familjen är Amerikanska Dressyrlandslagets tränare vilket säger en hel del vad det är för människor. Hon kommer alltså få det jättebra och otroliga utbildningsmöjligheter.

Det här är såklart väldigt jobbigt för mig, men har bara kontakt på henne till 30 maj vilket är på söndag. Jag hade sett fram emot att satsa det här året eftersom jag visste att det var det sista, men det här är en superchans för ägaren att ta ett kliv framåt med den här ponnyn som faktiskt har en stor kapacitet.
Vi får se hur det blir för min del, vill självklart inte bara sluta rida såhär plöstligt men jag vill heller inte börja rida "då ochdå".
Det är sånt som märks.. men jag vet iallafall att ingen komma slå min Gullan!



   Gullan






 skorna

Kommentarer
Postat av: Saga :) ''gullans nya fodervärd''

Hej jag såg din blogg.. gud vad fin bild på dig och gullan :D haha jäte fin!

2010-12-01 @ 19:53:55
Postat av: Ida

Hej! Tack så jättemycket, vad kul att höra något ifrån dig. Jag har bett Ingela ge min mail-adress till er men det har nog väl inte haft tid med haha.

Hur går det för er, tränar/tävlar ni mycket? :)

2010-12-01 @ 21:39:10
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0