Görbra valborg!!

puhh är helt slut... 
men tänkte berätta lite om min helg som vart superbra.
va som sagt ledig i fredags så va hos jeff under fm och sen hem och rida och packa om väskan för att hoppa av tåget i boxholm där emil, robine och jeff hämtade upp mig.
hade en supermysig valborg ute i Blåvik i emils så kallade sommarstuga, men som var mer som ett lyxhus om man frågar oss andra hehe. blev iaf mumsig mat, grillat kött och klyftpotatis, grillade majskolvar (!) och massa annat gott käk, och till det en hel del smarrigt vin. lite föööör smarrigt kanske, hehe. under middagen såg man oxå fyverkerierna öven vattnet som var i hätte, så himla mysigt! lätt bästa valborgen på länge.
 
sov där inatt, pallra oss upp nångång vid halv elva och mamma hämta mig i boxholm efter lite om och men. va i stallet redan vid 12 idag och kom hem nyss, haft valborgsfirande med massa uppvisningar m.m vilket blev jättelyckat! sen har jag packat och badat hästen inför vårens första tävling i mantorp imon.

där har ni lite av min helg, den har vart göööörmysig och det var ju faktiskt skaapligt väder igår ändå tycker jag! =)
imon väntar som sagt tävling, och efter det blir det nog lite jeff. sen börjar ännu en ny vecka i linköping!

shalaaaa, är riktigt glad! har lite mysiga kort på kameran men den är såklart hos jeff, typiskt.
nu ska ja byta om till myskläder, käka grillat och bara ta det lugnt.

/ i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0