If i can dream

har fullt upp nu förtiden och är så jävla trött på kvällarna för dagarna består mest av stress och jobb.
men tänkte uppdatera lite om vad som händer och ja, de senaste veckorna har jag haft praktik i Lkpg på
uropenn, va sista dagen idag. köpte mig en skitsnygg klocka där oxå, ska försöka visa bild på den när ja orkar hehe. men iaf har ja fått personalrabatt + lite smycken som tack för hjälpen :)
så från och med måndag är det bikbok som gäller, känns som lite mer min grej trots att de vart toppen på uropenn oxå faktiskt.

hästen vilade igår, åkte till jeff och gullet överraskade mig med en husnyckel, skönt att inte va så beroende av andra. såg på film och lagade korv med bröd haha. mästerkockar som vi är.
tåg tåget till lkpg på morgonen idag, slutade tidigare och skulle ta tåget halv tre, gick ju sådär. sprang som en idiot från stan fyra minuter i halv haha. tog ett senare tåg och stannade i mjölby för en lunch med Robine, trevligt!

sen har jag vart i stallet och ridit en sväng, nu blir det att ta de lugnt och senare kommer filippa och kollar film här. en ganska bra onsdag :)

så jävla skönt med långhelg nu, imon blir det nog jeff och fredag packa inför tävling på lördag, jobb på kvällen och lite annat smått och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0