Munter-Ida talar ut

I fredags var jag hemma eftersom det var tävling lördag morgon. Igårkväll var jag hemma efter att ha kollat på de fina balparen. Rolig helg? Inte speciellt. Ikväll ska jag till Mjölby, förstår inte hur jag orkar pendla så mycket som jag gör men vad är det man brukar säga, kärleken gör än blind? Kanske döv oxå efter allt tågåkande haha.
Hur som helst, det var faktiskt väldigt skönt att va hemma igårkväll efter en heldag på tävling, hela familjen var hemma (vilket typ aldrig händer) så var lite extra mysigt att sitta ute och äta grillat.

Vill bara ligga i min säng hela dagen idag, kolla en miljon filmer och bara ta det lugnt. Känner inte för nånting alls, skulle behöva städa min garderob oxå men det varken orkas eller hinns med.
Sen har jag äckligt mycket att ta igen nu i skolan innan vi åker, blääää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0