Tur i oturen

ända sen i vintras har allt vart upp o ner känns de som, om ja inte vart ledsen för en sak så
har de vart nåt annat. ja börjar bli jävligt less på detta nu, måste finnas en orsak till att det
alltid är jag som utsätts för tråkigheter.
samtidigt som ja stundtals är världens lyckligaste tjej, de går som sagt upp o ner hela tiden.

jag vet vad vissa saker beror på, men efter att ha gått från en sprallig superglad tjej är jag
för det mesta trött, hängig och nere. något är fel.

idag väntar jag på ett viktigt besked oxå vilket inte heller gör mig så jävla glad direkt...

som tur är åker ja iväg till Stockholm på lördag, ska koppla bort allt för en dag och
bara ha det trevligt med jeff o hans familj.

har lite bråttom nu, hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0