Äntligen heeeelg

hej på eeeer, nu är jag hemma lite fort men ska snart iväg igen! i onsdags blev det att se hockeymatchen i Mjölby mellan taif-mhc. blev en förlust och det var nästan att jag skämdes över att bo i tranås just då, riktigt riktigt dåligt.
hur som helst, blev en bra kväll ändå.

och igår efter jobbet åkte jag upp till Mjölby igen, massa god plockmat och lite klädprovning blev det haha. var hemma rätt sent och det kändes av imorse, ville inget hellre ligga kvar i min varma säng men kom upp och gick en dag på jobbet och sen gick hem i kylan, bra där.
nu ska jag snart på hockey en sväng trots att de tappat några viktiga poäng senaste matcherna.
efter det hänger väl filippa med hit en stund och så får vi se vad som händer.

imon är en braaaa dag men mer om det senare





fan vad jag saknar sommarn nu!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0