Äntligen praktikplats!

Var som sagt uppe på bredstorp och åkte skridskor förrut, så himla mysigt! Iochförsig skämde jag väl ut mig lite, låg på isen och skrattade ett antal gånger men vem bryr sig, man kan ju inte vara bra på allt ;) Lite kul att jag är så pass insatt och intresserad av hockey men att jag knappt själv kan åka.
Kom hem och satte på Dear John, den filmen kan man inte sluta gråta till. Så otroligt fin och äkta.
Har inte gjort mycket mer idag, skulle ju åkt till Charlotte i nyköping, eller norrköping och gått ut. Men kändes ovärt att lägga alla dom pengarna på resan för att gå ut på en onsdag, så det blir nog av i helgen istället.

Och äntligen har jag fått klart min pratik, ni hittar mig på Skobes i Tranås 5 veckor veckor framöver! Ska bli kul att få prova på lite kontorsjobb.

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0