Är glad att leva i verkligheten ibland

äntligen hemma! har precis ätit lite ordentlig mat för första gången på hela dagen.
det har gått i ett idag, en lång dag på praktiken men riktigt kul idag, sen stressa till körskolan och kom hem för ett tagsen. och vad säger man om vädret... JÄVLA FUCKING SNÖ! ärligt talat, fick panik imorse när jag såg vilken snöstorm det var och att jag skulle cykla, men är väl bara vänja sig.

nu ska jag ta en kopp chocklad och bara njuta, ska sova tidigt ikväll har jag bestämt.
drömde så sjuka drömmar inatt att jag vakande flera gånger..

- minns inte allting nu men kommer ihåg att jag var på ett sjukhus och mötte en kvinna i trappuppgången som liknade en person jag känner väldigt väl i verkligheten, märkte inget skumt med henne förrän jag verkligen fick ögonkontakt och hon drar upp en pistol ur fickan och jag börjar skrika. en städerska på sjukhuset (minns att hon var kines) kommer i trappan från övre plan och jag försöker ge miner menade att något är fel, hon märker inget men jag springer därifrån jagandes med kvinnan efter mig. springer in i personalrummet och hinner öppna balkongdörren och gömma mig under en balkong och sen fortsätter historian.. haha stört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0